 Local / Slovakia / 57
Re: "Co Je Teply Tenhle Tyden"
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Tue, 4 Jan 2000 04:15:13 GMT

No ono mi to ze zacatku taky delalo problemy sem psat.  Napriklad kdyz sem
pisu tak musim do okynka napsat D. Jezek ale pak to vyjde jako Dan Jezek.  s • e-
mailovou adresou je to stejny.  Ono je to vsechno popsany v ty registraci a
kdyz zae-mailujes spravcovi tak on neodpovi zpatky.  Mel by se ten clovek
zaregistrovat znovu.

No pockaj. Ja som to mal tiez tak, ze som musel pri kazdom prispevku pisat
svoje meno a e-mail adresu. Ale potom som nieco spravil (neviem uz co ;)) a uz
nemusim pisat nic. Rovno pisem text. Tak neviem. Tusim som to niekde zadal ako
deffault.

No vetsinou tady.  Kdyz jsem sem prijel tak jsem se domluvil ale jenom
trochu.  Taky si vzpominam ze jeste v osmy tride se mi nejakej japonec snazil
neco vysvetlit a ja sem mu nerozumel.  On se nastval a rekl mi:  "To nerozumis
Anglicky nebo co?" jako kdyby to byla samozrejmost. :)))))))
kde si se naucil anglicky ty?

No tak moja anglistina nie je bohvieco. Ja som sa ucil este na strednej,ale
naposledy v 1989. No ked nieco potrebujem, tak dam dokopy nejaky kratsi text,
ale neviem ci by som zvladol komunikaciu. Ale chcel by som vediet dobre hovorit
po anglicky. Aspon tak ako po nemecky. Aby som sa dohovoril.