 Local / Slovakia / 56
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Tue, 4 Jan 2000 04:11:01 GMT

Ja si jen delal srandu ;)))  My jsme taky hrali na pisku kdyz jsem byl malej a
hodne lega se v nem ztratilo.  Tak az prijedes na havaj tak po tom co prijdeme
vozraly s diskoteky domu tak pujdeme na pisek, rozbalime par tech belville
stavebnic a postavime opravdovy fairy-tale doll-house s panenkama. ;)

hehehe... cool idea !!! ;)))) Len ked budeme moc ozraty, tak neviem ako to
zmakneme, ale sak nevadi... ;))) Nieco uz postavime... ;)))

V com si mu kecal do Lugnetu ? ;)

Ale jenom neco o security lugnetu.  On tady totiz psal vice-president z lega o
tom ze se zavede novy obchod jenom na soucastky.  Druhej den nejakej blbec
napsal na RTL pod jeho jmenem a e-mailovou adresou ze to bylo vsechno podvod.
Lidi tady rikali ze na lugnetu to neni mozny a libovali si jak je lugnet pekne
secur a ze by tady nikdo nemohl psat prispevky pod nekoho jinym jmenem.  Ja
jsem napsal testovou e-mail do lugnet.test pod tim vice-presidentovou adresou
a ukazal ze to tady jde taky a hned jsem napsal ze ten prispevek byl ode mne a
aby ho zrusil.  On mi za to malem zrusil konto. ;(

heh... drsny chlapik. ;)) Ved Ty si to myslel v dobrom, nechcel si nic zle
robit, tak preco sa tak nastval ? Podla mna nemal dovod ! Hmm...

Mohli by take zavest loc.csk jako former czecho-slovakia nebo neco takovyho ;)
a former soviet union a formet yugoslavia ;) aby jsme nemuseli psat na 2
skupiny ale rovnou na jednu.

Huh ! ved preco loc.csk, ked oficialna skratka Ceskoslovenska bola CS ?! Tak by
uplne stacilo spravit skupinu loc.cs ! A ver tomu, ze by sme boli este na
vyssom mieste v "What's hot this week" ! Pretoze to co teraz piseme na dve
skupiny by sme mali v jednej, cize by sa to spocitalo. Hmmm... loc.cs by bola
podla mna z narodov na 1. mieste. A nazov by mohla mat kludne Ceskoslovensko -
Czechoslovakia.

No ja som to tak tiez robil. ;) Ale nekupoval som na ebay.de, ale kupoval som
tu u nas na Slovensku na inzeraty a od kamaratov a znamych atd. ;) A potom • som
to na ebay predaval. ;)) Tiez pocas skoly. ;)

No to je dobry.  Tady se nikde nedaji sehnat stary stavebnice.  A to jsou
inzeraty nekde v novinach ze lidi prodavaj lego?

No to ja som si dal inzerat, ze kupim LEGO a ludia sa mi ozvali. Nie vzdy. Ale
ozyvali sa. No a potom som si zistil, aky to je set, v akom je stave, pripadne
som sa isiel pozriet a kupil som.

No ten 1256 jsem videl ale vypada moc juniorizovany.  Brrr! Nevedel jsem ze uz
vyrabeji silnice ktery nejsou 32x32 ale jenom pul.  To je asi produkt town jr.

No ked som to ja napisal tu na Lugnete, ze su tie sety juniorizovane, tak ma
sprdli, ze jake juniorizovane, ze ved maju aj dvere !!! Tak dvere sice maju,
ale ked sa na to pozries, tak to je JASNE juniorozovane ! Ja neviem... Niekedy
mi ti ludia tu pripadaju dost neobjektivny. Proste ked LEGO spravi nieco nove,
tak to automaticky povazuju za SUPER ! Aj ked to je juniorizovane ! Aj s tymto
Shellom. Hned na mna vybehli ked som to ja povedal.

A jak se ti libi ten 4558 metroliner?  Ten je taky ted dost drahej.  Me se
nejvic libi ty 2 metrovy stanice jedna zluta a jedna cervena.  Jsou velice
detailny.  Dnes jsou i vlaky juniorizovany.  Teda ja nevim proc?  Nejdriv to
bylo jenom mesto, ted i hrady a vlaky.  V 80 letech prece byvali basic
stavebnice pro mensi deti.  Ted se lego skupina snazi predelat vsechny theme
pro mensi deti.

4558 je posledny este normalne vyzerajuci vlak. Bol k nemu aj spiaci vozen. No
a tie dve stanice (cervena a zlta), to myslis tie, kde ta cervena bola
reedition ? Inak boli uplne rovnake. Ak myslis tie, tak tie sa mi dost pacili a
tu cervenu by som chcel.
No s tou juniorizaciou vo vlakoch to je tak. Bohuzial. Tiez neviem, preco to
tak robia, ved tie modely stracaju na krase, aj na ucelnosti. Uz len cakam kedy
bude juniorizovany Technic a Model Team... To by ma nasrali.

heh... no to je dost smutne. Ale podobnu prihodu mam aj ja. Som vyhral aukciu
na 8880 za 175 mariek. Peniaze som poslal, ale LEGO som nikdy nevidel. • Chlapik
si zrusil aj e-mail box. Takze po nom nezostalo ani stopy. Tak som prisiel o
175 mariek. No s tym treba v obchodoch pocitat.

A napsal jsi nekam ze to byl fraud?  To je dost blby, mohl si mit to auto
lacine kdyz jak rikas tak stoji tech 8000 korun.

Nenapisal som to nikde. Kaslal som na to. Bolo to na ebay.de, tak neviem ci som
to mohol napisat sem na Lugnet. Aj tak mal podla mna vymyslene meno. A zmazal
si email. Tie prachy uz aj tak nedostanem nazad.

No to je prave ono!  5571 uz nebude nejvetsi stavebnice of all time.
Millenium falcon bude.  A bude mit skoro 2000 soucastek!  To by bylo bezva ne?
O cenu se taky moc nebojim protoze ty mindstorms stoji nektery az 160 usd tak
kdyby udelali model team s 2000 soucastkama tak by to mohlo stat asi tak
tolik.

No ono je otazne, ze aky by bol velky ten Millennium Falcon. Mozno by nebol
vacsi ako 5571. Ale ak by bol, tak by musel byt dobre premakany. A cenu tipujem
na 200 USD. Menej nie. To by bol obrovsky kus. 2000 suciastok... hmmmm. 200 USD
minimalne. Ale bolo by to super ! To je jasne !

A existujou u nas nebo v rakousku obchodu ktery nemaji nic jinyho nez lego?

U nas existuju. Tu v Bratislave je jeden ciste na LEGO obchod a jeden kde
predavaju z 90% LEGO (dokonca aj nahradne diely!!!) a 10% modely aut. A v
rakusku neviem... nevidel som taky obchod, ale mozno tam taky je.

No rock raiders jsou dost pekny!  Akorat na to ze jsou taky dost
juniorizovany.  Videl jsem nekoho nadavat na jednu stavebnici kterou si koupil
ze tam celej spodek je udelanej z jedny soucastky.  Taky je tam prilis mnoho
velkych soucastek a nemuze se postavit vic variaci.  Ty figurky jsou ale
pekny.  Neni spatna ta cela oranzova figurka.  Cislo 4930 kde jsou jenom
figurky nevypada spatne.

Uz aj Rock Raiders su juniorizovany ??? uff... tak to uz je dost blbe... Este
cakam, ze zacnu juniorizovat aj Star Wars... Tie sa mi zatial pacia z LEGOLANDU
(ak sa to da este tak nazvat) najviac.