 Local / Slovakia / 53
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 3 Jan 2000 06:42:45 GMT

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

A hrat si na pisecku a stavet babovicky by jsi si nechtel? ;)))))))))))))))))

;)))) Ked sme boli s brachom maly a mali sme LEGO (myslim 780), tak sme sa s
nim hrali aj vonku v piesku !! ;) Celkom dobre to behalo po tom piesku. Len • sme
to potom museli cistit, lebo bolo medzi suciastkami vela piesku. ;)

Ja si jen delal srandu ;)))  My jsme taky hrali na pisku kdyz jsem byl malej a
hodne lega se v nem ztratilo.  Tak az prijedes na havaj tak po tom co prijdeme
vozraly s diskoteky domu tak pujdeme na pisek, rozbalime par tech belville
stavebnic a postavime opravdovy fairy-tale doll-house s panenkama. ;)

V com si mu kecal do Lugnetu ? ;)

Ale jenom neco o security lugnetu.  On tady totiz psal vice-president z lega o
tom ze se zavede novy obchod jenom na soucastky.  Druhej den nejakej blbec
napsal na RTL pod jeho jmenem a e-mailovou adresou ze to bylo vsechno podvod.
Lidi tady rikali ze na lugnetu to neni mozny a libovali si jak je lugnet pekne
secur a ze by tady nikdo nemohl psat prispevky pod nekoho jinym jmenem.  Ja
jsem napsal testovou e-mail do lugnet.test pod tim vice-presidentovou adresou
a ukazal ze to tady jde taky a hned jsem napsal ze ten prispevek byl ode mne a
aby ho zrusil.  On mi za to malem zrusil konto. ;(

Ale musime si dat bacha i na to hovno protoze treba si v budoucnosti zjisti
sprosta slova ve vsech jazycich a pak tady oba mame po skupine ;)))))

:))) Tak to sa dufam nestane. Museli by sme prejst na loc.ru, alebo na nejaky
iny nepouzivany loc ;))) Ale dufam, ze loc.cz a loc.sk nam ostane !!! ;)))

Mohli by take zavest loc.csk jako former czecho-slovakia nebo neco takovyho ;)
a former soviet union a formet yugoslavia ;) aby jsme nemuseli psat na 2
skupiny ale rovnou na jednu.

No ja som to tak tiez robil. ;) Ale nekupoval som na ebay.de, ale kupoval som
tu u nas na Slovensku na inzeraty a od kamaratov a znamych atd. ;) A potom som
to na ebay predaval. ;)) Tiez pocas skoly. ;)

No to je dobry.  Tady se nikde nedaji sehnat stary stavebnice.  A to jsou
inzeraty nekde v novinach ze lidi prodavaj lego?

No ten mam ! Ten Model Team. Ale teraz chcem to nove male, myslim, ze je to
1256, alebo 1526 (neviem teraz presne cislo), co je najnovsia akcia Shell.
Boli tam dva sety, kde boli modely maleho Ferrari. Jedno bolo Formula 1 aj s
transporterom (to uz mam) a jedno bolo take sportove Ferrari aj s pumpami.
Vzacnostou bolo, ze na tych autickach boli znaky firmy Ferrari ! Ved si to
pozri niekde na Lugnete, medzi promos. Alebo skus pohladat na
http://web.pncl.co.uk/~huw/lego/
Tam to je vsetko.

No ten 1256 jsem videl ale vypada moc juniorizovany.  Brrr! Nevedel jsem ze uz
vyrabeji silnice ktery nejsou 32x32 ale jenom pul.  To je asi produkt town jr.

No 7750 som videl nedavno v aukcii, dokonca som aj bidoval, ale islo to za • dost
vela mariek. Bolo to na ebay.de ale 400 USD to nebolo. Bolo to menej (mozno to
vyslo na 250 USD), ale dlho som rozmyslal, ci este pridam, az mi aukcia usla.
Mne sa vlaky pacia. Volakedy som ich aj chcel s brachom zacat zbierat, ale • boli
dost drahe, tak sme si povedali, ze ostaneme pri LEGOLANDe. Ale pacia sa mi
dost vlaky. Hlavne tie starsie. Tieto posledne uz su moc futuristicke a malo
realne.

A jak se ti libi ten 4558 metroliner?  Ten je taky ted dost drahej.  Me se
nejvic libi ty 2 metrovy stanice jedna zluta a jedna cervena.  Jsou velice
detailny.  Dnes jsou i vlaky juniorizovany.  Teda ja nevim proc?  Nejdriv to
bylo jenom mesto, ted i hrady a vlaky.  V 80 letech prece byvali basic
stavebnice pro mensi deti.  Ted se lego skupina snazi predelat vsechny theme
pro mensi deti.

heh... no to je dost smutne. Ale podobnu prihodu mam aj ja. Som vyhral aukciu
na 8880 za 175 mariek. Peniaze som poslal, ale LEGO som nikdy nevidel. Chlapik
si zrusil aj e-mail box. Takze po nom nezostalo ani stopy. Tak som prisiel o
175 mariek. No s tym treba v obchodoch pocitat.

A napsal jsi nekam ze to byl fraud?  To je dost blby, mohl si mit to auto
lacine kdyz jak rikas tak stoji tech 8000 korun.

No tiez som na to myslel, ale nie som si tak isty. Millennium Falcon by bol
dost velky a dost drahy. Neviem ci by sa im to oplatilo, ci by sa to dobre
predavalo. Ale nejake Star Warsy mozno budu pokracovat v Ultimate Collection.

No to je prave ono!  5571 uz nebude nejvetsi stavebnice of all time.
Millenium falcon bude.  A bude mit skoro 2000 soucastek!  To by bylo bezva ne?
O cenu se taky moc nebojim protoze ty mindstorms stoji nektery az 160 usd tak
kdyby udelali model team s 2000 soucastkama tak by to mohlo stat asi tak tolik.

U nas TRU nie je. V Rakusku ale je. Maju tam vselico, ale v podstate vsetko to
co je v TRU dostanes aj v inych obchodoch. V Rakusku sa ale oplati niekedy
kupovat LEGO viac nez u nas, lebo tam byvaju zlavy, alebo je to celkove tam
lacnejsie. Skoda, ze si nepamatam ake ceny na nove LEGO boli v Nemecku. • Hmmm...
Ale Vieden mam blizko, takze ked chcem kupit nieco vacsie, tak idem tam a
pozriem sa na cenu a pripadne to kupim tam.

A existujou u nas nebo v rakousku obchodu ktery nemaji nic jinyho nez lego?

Prave dnes som si na zaklade nasej diskusie prezrel podrobne Time Cruisers v
katalogoch. Som si pozeral to velke Time Cruisers laboratorium... Suciastky su
tam dobre, ale na to sa neda ani pozerat. ;)) Dom ktory lieta na nejakych
raketovych motoroch, ktore su zlte priesvitne... ;))) No katastrofa... ;)
A co hovoris na Rock Riders ? Vsimol som si, ze je tam nieco ako laserovy luc,
ale neviem ako to funguje. Este som to nikde nevidel. Nevidel si to v akcii ?

No rock raiders jsou dost pekny!  Akorat na to ze jsou taky dost
juniorizovany.  Videl jsem nekoho nadavat na jednu stavebnici kterou si koupil
ze tam celej spodek je udelanej z jedny soucastky.  Taky je tam prilis mnoho
velkych soucastek a nemuze se postavit vic variaci.  Ty figurky jsou ale
pekny.  Neni spatna ta cela oranzova figurka.  Cislo 4930 kde jsou jenom
figurky nevypada spatne.