 Local / Slovakia / 54
Re: "Co Je Teply Tenhle Tyden"
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 3 Jan 2000 06:51:09 GMT

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:
In lugnet.loc.sk, Dan Jezek writes:
Tak jsme ozivili skupinu loc.cz a loc.sk ze tyto skupiny jsou jedny z nejvic
pouzivanych tenhle tyden :)  Dokonce vic nez Italie, Nemecko, Japonsko a jiny
evropsky zeme :)
Muzes se na to kouknout na http://www.lugnet.com/news/traffic/
pod "What's hot this week" neboli "Co je teply tenhle tyden" :)))))))

:))))))) Dobre si to prelozil... co je teply... ;)))) Este ze sa to nevola
"Who's hot this week" ;))))) No... pekne sme to ozivili. Vsimol som si. Na to,
ze tie skupiny tvorime LEN dvaja to je celkom slusne ! Na zaciatku, ked sme si
zacali pisat tu na Lugnete mi napisal e-mail este jeden chlapik, ale nejak mu
neslo pisat na Lugnet a viac sa mi neozval. Ale mozno nas cita aj nadalej, tak
ho tymto pozdravujem ! ;)

No ono mi to ze zacatku taky delalo problemy sem psat.  Napriklad kdyz sem
pisu tak musim do okynka napsat D. Jezek ale pak to vyjde jako Dan Jezek.  s e-
mailovou adresou je to stejny.  Ono je to vsechno popsany v ty registraci a
kdyz zae-mailujes spravcovi tak on neodpovi zpatky.  Mel by se ten clovek
zaregistrovat znovu.

Inak Ty si sa kde naucil tak dobre anglicky ? Este v Prahe, alebo az na Havaji
? Nemal si s jazykom problemy ?

No vetsinou tady.  Kdyz jsem sem prijel tak jsem se domluvil ale jenom
trochu.  Taky si vzpominam ze jeste v osmy tride se mi nejakej japonec snazil
neco vysvetlit a ja sem mu nerozumel.  On se nastval a rekl mi:  "To nerozumis
Anglicky nebo co?" jako kdyby to byla samozrejmost. :)))))))
kde si se naucil anglicky ty?