 Help on Searching

 Local / Slovakia / 65
64  |  66
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Sun, 9 Jan 2000 11:41:26 GMT
Viewed:
4516 times

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

On asi sedi prilis moc u pocitace.  Je tady furt od rana do vecera.  Je
proste "zavislak" do extremu ;)  Za par let to cloveka uplne zhuntuje a stane
se z nej chodici pocitac.

No ano. V Europe je to tiez boom byt zavislakom na pocitaci a HLAVNE na
Internete. Lamu sa tu rozne rekordy, ako napriklad ako dlho clovek vydrzi
sediet v kuse za pocitacom. Tak napriklad jeden chalan (to je po slovensky
kluk) sedel za pocitacom v kuse 48 hodin. Inak je to maniak a jeho stranka je
http://www.snao.sk To len pre zaujimavost... No a takychto maniakov co sedia
pri pocitaci 3/4 dna je v Europe stale viac a viac. Neviem ci to je dobre.

Neni to zdrave porad sedet u pocitace.  Ale 48 hodin neni tak moc.  Ja sedim
tak prumerne 16 hodin denne u pocitace a to je kazdej den.  Vubec se mi moc
nelibi ze nejaci lidi komunikujou jen zkrz computer misto toho aby
komunikovali normalne.

Huh ! ved preco loc.csk, ked oficialna skratka Ceskoslovenska bola CS ?! Tak • by
uplne stacilo spravit skupinu loc.cs ! A ver tomu, ze by sme boli este na
vyssom mieste v "What's hot this week" ! Pretoze to co teraz piseme na dve
skupiny by sme mali v jednej, cize by sa to spocitalo. Hmmm... loc.cs by • bola
podla mna z narodov na 1. mieste. A nazov by mohla mat kludne Ceskoslovensko • -
Czechoslovakia.

No neni to spatny napad.  Nechces to spravcovi verejnne navrhnout?  loc.cs

To myslis vazne ? Mozem skusit. I ked Tvoja anglictina by bola lepsia, ale
mozem to skusit. ;)

Hele tak to radsi zkus ty, ty jsi starsi a chytrejsi ;)  Ja se kdyztak
primluvim ;)

No ten 1256 jsem videl ale vypada moc juniorizovany.  Brrr! Nevedel jsem ze • uz
vyrabeji silnice ktery nejsou 32x32 ale jenom pul.  To je asi produkt town
jr.

Ani nie pol, ako 1/4. Tie podlozky v tychto promo setoch su len 1/4 z 32x32.
Nie je to juniorizacia, ale nutnost. Tie sety su moc male (ci uz Shell, alebo
Velux) a zmesti sa to vsetko na podlozku 16x16. (aspon myslim, ze to je rozmer
16x16)
Oni to mysleli asi sarkasticky protoze ty prvni town jr. sets nemeli ani ty
pitomy dvere ;)  Teda takhle zhovnit lego je k zblyti.  Fuj tajksl :)))))

No to je pravda. Tie to sice dvere uz MAJU, ale... podvozok sa sklada z jednej
casti, predna cast auta je jedna sikma cast (otras), predne okno je male...
No neviem. Aspon ze tie dvere maju. ;) Neviem ci tam je vobec volant ! ;))

A ty vlastnis nejaky town jr. set?  Kdyby vyrabeli jenom tyhle town jr. sety
tak bych snad prestal sbirat lego uplne :(

Technic za par let nebude vypadat vubec jako lego.  totiz ty normalni 1xX
soucastky se uz vyrabej min a min.  Je tam prilis mnoho slahounu, bricks • ktery
maji otvory na strane a ne nahore a ty novy dekorativni kousky ktery nevim • jak
nazvat ale to novy superauto ma 4 v cerveny barve.

Ano viem ktore myslis ! Inak Technic fakt straca na svojej tvari. Ked si
zoberies NAJNOVSIE Technic stavebnice pre rok 2000 (Star Wars droids), tak si
vsimni, ze tam uz nie je prakticky ani jedna klasicka Technic suciastka. Teda
myslim ktora by bola kompatibilna s LEGOm. Vies ktore myslim. Tie s dierami na
boku a stuplikmi hore. Tie tam uz vobec nie su. Ale na druhej strane - tie
modely tych droidov sa mi pacia, lebo su dost realny podla filmu.

Ano, prave jsem o tom dnes premyslel!  V dnesnich technickych modelech uz neni
moc klasickych soucastek.  Ted tady nekdo rekl ze prej je smutny ze v model
team stavebnicich je vic technickych soucastek nez v technic.  Ale na druhe
strane se mi to nezda moc spatne.  Napriklad porovnej ty dve superauta 8880 a
8448.  8448 vypada daleko lip na pohled s tema novyma ohebnyma slahounama.
Tyhle novy soucastky jsou proste novy trend ktery maji v sobe tu nevyhodu ze
nejsou kompatibilni s jinym legem ale zase tu vyhodu ze technicky modely
vypadaj vic realnejsi.  To by bylo ale na hovno kdyby treba za par let byl
technic uplne jina stavebnice nez lego.  ze by v tom nebyla ani jedna
soucastka kompatibilni s lego system.

Ebay ma fraud department.  Kdyz tam napises o tomhle pripadu tak oni ti to
zaplatej.  Kazdy totiz musi dat svoji kredit kartu na file kdyz chce byt
zaregistrovan na ebay.  Udelali tohle dost nedavno.  No a kdyz te nekdo • okrade
tak tu castku mu proste vyberou z ty karty.  Nevim jestli to takhle funguje • na
ebay.de ale na ebay.com to ted zavedli.

No ved to je ten problem. Mne sa to stalo na ebay.de a tam nic take nie je. To
je nahovno. Ale nahovno je aj to, ze to spravili na kreditku. Ja kreditku • nemam
- nepotrebujem ju - takze som na ebay.com asi skoncil. Kamos ale ma kreditku,
tak sa asi nahlasim na jeho kreditnu kartu. Nebudem si koli ebay.com zakladat
novy ucet. Sice mozno by som si mohol dat spravit kreditku - neviem, • nezistoval
som este.

Kdybys prodaval na ebay.com tak by jsi asi dostal za to vic.  mohl by jsi
napriklad koupit to technic control I v obchode a pak ho strelit na ebay a
vydelal bys na tom :)

Kdyz jsem byl v nemecku pred deseti lety tak tam meli obchod ve kterym meli
celou velkou cenu pokrytou pytlikama s nahradnima soucastkama.  No proste
nadhera.  Taky tam davali zadarmo ty katalogy ktery jsou normalne ve
stavebnicich.  Tez tam hrali legovy videa coz se mi dost libilo.

No ano, u nas tiez v obchodoch mas uz videa s LEGOm. To je uz asi vsade. teda
skoro vsade.
Inak kamarat mi zohnal kontakt na obchodneho zastupcu firmy LEGO pre Cesku a
Slovensku republiku !!! Vraj by mohol zohnat nejake zaujimave veci, ako
vystavne kusy (tie velke figurky z LEGA co su ako reklama v obchodoch!!) a • tiez
tie dioramy (taka vytrinka kde je niekolko LEGO setov a krajinka). je to za
sklom. Urcite to poznas. Tak vraj taketo by mohol zohnat ! A mozno aj nejake
starsie sety ! Mam na neho vizitku. Clovece - obchodny zastupca firmy • LEGO ! ;)
Nie je zle... ;) No a este mi kamos povedal, zeby vedel zohnat pristup do
velkoskladu s LEGOM, kde by sme mohli kupovat nove LEGO za velkoobchodne ceny,
co je podstatne menej ako v obchodoch ! Dokonca mozno by mali aj nieco starsie
! Mno... uvidime co z toho vsetkeho nakoniec bude, ale kamarat sa zacal o LEGO
dost zaujimat. ;) 26 rocny. ;)

No to je kamarad za vsechny prachy :)  Toho si drz :)  Doufam ze ti to vyjde.
A on je taky slovak nebo american?  Videl jsem taky pobocku lega v praze a je
v nejaky neznamy ulici v druhem poschodi.  Asi jenom nejaka dost mala pobocka.

Star wars vypadaj dost slusne.  Vsechno o nich se mi libi krome designu
nekterych tech raket jako je mos pod racer.

No... to mas tak. Videl si film Star Wars - Episode 1 ? Ja som to videl. A
podla mna ten Pod Racer je spraveny dost podobne tomu z toho filmu. On bol aj • v
tom filme taky skaredy. Len ked som videl tie modely Star Wars pre rok 2000,
tak som bol trochu sklamany. Napriklad ten velky transporter (myslim ze MTT)
spravili UPLNE nahovno !!! On bol vo filme skoro cely cerveny a tu ma sive
diely... FUJ !

A videl jsi taky ten model team MTT?  Ten byl v jednom casopise spolecne s
tema dvouma model team star wars stavebnicema ktery vyjdou tento rok.  Ten MTT
je obrovskej, vetsi nez ten TIE fighter.  Nevim jestli to byl prototyp ale ani
se mi nezda.  Myslim ze ho budou prodavat pristi rok.