 Help on Searching

 Local / Slovakia / 58
57  |  59
Re: Figurky (Bylo: Re: Lego je OK! ;)
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Thu, 6 Jan 2000 10:56:02 GMT
Viewed:
3257 times

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

Ne, meli to blacktron II.  Ja nevim ale ta pruhledne zluta barva na bt1 se mi
zda lepsi.  Nachazi se taky na klasickejch modelech.

Aaaaaa... uz viem ktoru farbu myslis ! Ta sialena zlta ! No hej... ta bola moc
crazy. Mne sa tiez paci ovela viac ta klasicka obycajna zlta priesvitna farba.

Ano, je hnusna!  Je tak na zblyti :(~~

No teraz som si neni isty, ci to co mam od Shell je Insectoids, alebo UFO. Ale
asi skor UFO... tak sa mi zda. Je to taky velmi maly set, tak sa to tazko
identifikuje... ale myslim, ze to bude UFO seria. Este som to vobec nepozeral • v
katalogu.

Ted jsem videl jak nekdo vyrobil insectoid vlak.  Je to hnusny, vypada to jako
stonozka!!!!!  Koukni se na to:
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/1857/dodec.htm