 Local / Czechoslovakia / 9
8  |  10
Subject:
Jsou tu 2 lidi
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 03:16:31 GMT

Noooooo.... tak u nas to je horsie !!! U nas nesmies jazdit ked si vypijes. U
nas su policajne hliadky a tie zastavuju nahodne auta. V noci je ich jak
nasratych. A dychove skusky sa robia casto. Hlavne v noci. Takze tuto to moc
ldi neriskuje. Ked nafukas, tak Ti hned beru vodicak ! Tu je to s alkoholom
dost tvrde. A ja som este nesoferoval auto pod vplyvom alkoholu. Ani to
nepotrebujem... ked idem pit, tak idem autobusom, alebo ma veze kamos, co
nepije. Pohoda...

Basic?  Ten uz ani neexistuje.  Je fakt ze basic v 80 letech byla prima
stavebnice.  To byla vlastne moje prvni legova stavebnice kdyz mi byly 4
roky.  Ted existuje akorat ten cuvket ktery ma 1200 soucastek a par jinychale
zadny slusny modely se z toho udelat nemuzou.

No sak to. Vtedy si si z BASICu mohol stavat celkom pekne domy, auta, lode,
lietadla... A aj sa to podobalo na to ! Mal som sety 20, 135, 145 z 70' rokov a
myslim 357, alebo 537 z 80' rokov. To boli cool BASIC sety !!! Dnes z toho fakt
nemozes nic postavit. ;(

No v posteli jsou asi nejlepsi filipinky ;)  Ty xe.s milujou.  Udelaj vsechno
co jim reknes ;)  Taky jsem jednu mel a byla vyborna.  Jedine na xe.s teda.
Jinak se stydela se mnou ukazat na verejnosti protoze jsem bilej.  :(   Tohle
vsechno je cerna stranka havaje.  Havaj ma svoje dobre a spatne stranky.

No ja som pocul ze na xes su naklepsie Thajcanky !!! ;)) To nam hovoril jeden
chlapik v pube. ;))) Ale mal skusenosti. ;) Neviem... filipincanky u nas
nenajdes vobec a Thajcanky tiez nie. ;))
JO ! Inak dal som sa zas dokopy s mojou byvalou holkou ! ;))) S tou, co sme sa
pred Vianocami rozisli... hehe... tak teraz som kazdy den u nej a domov chodim
az o 4:00 rano. ;))

Pockej...tohle je diskuzni skupina o legu ne? ;)))))))))

hehehhee.... jo, jo... ale treba prebrat aj veci zo zivota. ;))))
Snad to nebude spravcovi vadit... ;)))) Hlavne ked nam nerozumie. ;)