 Help on Searching

 Local / Czechoslovakia / 38
37  |  39
Re: Jsou tu 2 lidi
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Mon, 24 Jan 2000 09:50:00 GMT
Viewed:
3918 times

In lugnet.loc.cs, Rene Virsik writes:

Tady kdyz te chytej ozratyho tak te nechaj hopsat na jedny noze, chodit na
plny care a rict abecedu pozpatku coz mnoho lidi neumi ani kdyz jsou sober
(teda neozraty). :)))

Neozraty = triezvy.sk = strizlivy.cz ;)) Nedavno sme boli v jednom podniku a
pili sme. Vypili sme kazdy asi liter vina a kamarat soferoval. Keby ho
zastavili policajti tak ma po vodicaku a plati aj pokutu.

Hehe ;)))  To my jsme jeli jednou v noci po Waikiki kde je spousta policajtu a
pili jsme v aute.  To jsem byl jeste na vysoky.  Tedy meli jsme tam asi 12
piv.  To je to nejhorsi co muze clovek udelat, mit otevreny alkohol v aute.
Kdyz je jenom clovek ozraty tak to neni tak spatny jako kdyz v tom aute pije.
Za tohle jsme mohli jit i do vezeni kdyby nas nekdo chytnul.
Me taky jednou zastavil policajt po tom co ja a kamos jsme vypili asi 6 piv.
To bylo taky na vysoky.  Tedy kdyz jsme jeli z hospody tak se kamosovi hned
chtelo zvracet.  Zastavil jsem a on si odskocil.  Potom na dalnici se mu
chtelo zvracet podruhe ;))  Zastavil jsem a cekal nacez prijel policajt vedle
mne a ptal se proc tam stojime.  Ja mu odpovedel protoze muj kamos ma
problem.  On se ptal jaky problem.  Ja mu rekl ze "zaludecni
problem" ;)))))))  Taky jsem mu rekl ze je vsechno v poradku a ze hned
pojedeme domu.  On pokynul hlavou a rekl "OK!" a odjel.  Kdyby nas bejval
nechal fouknout do balonku tak by byl pruser ;((

Ona ? No neni to uz ako take ako to bolo s Katkou, ale... ma pochopenie aj • ona.
Nie je proti tomu. Ale nie je fanaticka a ani sa o to nejak nezaujima. :(
Ale nema nic proti tomu.

Tak ji musis koupit nejaky stavebnice abys ji do toho dostal.  Co rika tvoji
izbe kde je lego vsude kolem koukolem? ;))))))

To vazne ??? Zo 100 ludi si tam jediny biely ??? A ako vychadzas s kolegami ?
Nedavaju Ti citit ze si biely a este k tomu, ze nie si american ?

Ne, vubec ne.  V praci to je uplne normalni a vsichni spolu jednaji
profesionalne.  To je taky diky tomu ze jsem na dost vysoky pozici.  Kdybych
delal nekde delnika za minimalni mzdu tak tam uz je jina spolecnost a to uz by
bylo horsi.  Lokalni lidi se ovsem kamaradi mezi sebou a neprijmou nikoho
jinyho.  To je tak skoro vsude.

Ano... to je bezne podla mna. Uz som aj ja videl vela ludi, co malo dost
slovanske priezvysko ale neboli odtialto. Su to deti, alebo vnuci, mozno
pravnuci emigrantov a oni uz ani nevedia, odkial pochadzaju.

To je smutny ;((  Az budu mit deti tak samozrejme budou vedet odkud jejich
otec nebo i matka pochazi kdyz budou zit v USA.  Taky jsem nekdy premyslel o
tom kdybych si vzal ceskou holku a mel deti jestli by bylo dobry ucit ty deti
cesky.  Totiz oni by pak mohli mit problemy ve skole s jazykem.