 Help on Searching

 Local / Czechoslovakia / 9
Subject:
Jsou tu 2 lidi
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 03:16:31 GMT
Viewed:
3951 times

Noooooo.... tak u nas to je horsie !!! U nas nesmies jazdit ked si vypijes. U
nas su policajne hliadky a tie zastavuju nahodne auta. V noci je ich jak
nasratych. A dychove skusky sa robia casto. Hlavne v noci. Takze tuto to moc
ldi neriskuje. Ked nafukas, tak Ti hned beru vodicak ! Tu je to s alkoholom
dost tvrde. A ja som este nesoferoval auto pod vplyvom alkoholu. Ani to
nepotrebujem... ked idem pit, tak idem autobusom, alebo ma veze kamos, co
nepije. Pohoda...

Basic?  Ten uz ani neexistuje.  Je fakt ze basic v 80 letech byla prima
stavebnice.  To byla vlastne moje prvni legova stavebnice kdyz mi byly 4
roky.  Ted existuje akorat ten cuvket ktery ma 1200 soucastek a par jinychale
zadny slusny modely se z toho udelat nemuzou.

No sak to. Vtedy si si z BASICu mohol stavat celkom pekne domy, auta, lode,
lietadla... A aj sa to podobalo na to ! Mal som sety 20, 135, 145 z 70' rokov a
myslim 357, alebo 537 z 80' rokov. To boli cool BASIC sety !!! Dnes z toho fakt
nemozes nic postavit. ;(

No v posteli jsou asi nejlepsi filipinky ;)  Ty xe.s milujou.  Udelaj vsechno
co jim reknes ;)  Taky jsem jednu mel a byla vyborna.  Jedine na xe.s teda.
Jinak se stydela se mnou ukazat na verejnosti protoze jsem bilej.  :(   Tohle
vsechno je cerna stranka havaje.  Havaj ma svoje dobre a spatne stranky.

No ja som pocul ze na xes su naklepsie Thajcanky !!! ;)) To nam hovoril jeden
chlapik v pube. ;))) Ale mal skusenosti. ;) Neviem... filipincanky u nas
nenajdes vobec a Thajcanky tiez nie. ;))
JO ! Inak dal som sa zas dokopy s mojou byvalou holkou ! ;))) S tou, co sme sa
pred Vianocami rozisli... hehe... tak teraz som kazdy den u nej a domov chodim
az o 4:00 rano. ;))

Pockej...tohle je diskuzni skupina o legu ne? ;)))))))))

hehehhee.... jo, jo... ale treba prebrat aj veci zo zivota. ;))))
Snad to nebude spravcovi vadit... ;)))) Hlavne ked nam nerozumie. ;)

Re: Jsou tu 2 lidi
[...]

Tady kdyz te chytej ozratyho tak te nechaj hopsat na jedny noze, chodit na
plny care a rict abecedu pozpatku coz mnoho lidi neumi ani kdyz jsou sober
(teda neozraty). :)))

[...]

Cool hehe :)  A ma taky rada lego?  Tedy je ona lego-kompatibilni? ;)))
To si asi uzijes.  ;)  Proc vstavas tak brzo rano?  Ty pracujes tak brzo?
Tady skoro nenajdes plnou bilou zenu.  Teda bili tady jsou ale cast misenky.
Napriklad u nas v praci jsem v celym nasem departmentu jedinej bilej a je tam
pres sto lidi.

Pockej...tohle je diskuzni skupina o legu ne? ;)))))))))

hehehhee.... jo, jo... ale treba prebrat aj veci zo zivota. ;))))
Snad to nebude spravcovi vadit... ;)))) Hlavne ked nam nerozumie. ;)

No ano, presne tak.  Je tady taky jeden polak ktery nam asi rozumi.  Tedy ja
alespon rozumim vetsinu toho co napsal do loc.pl
Taky jsem tu videl psat nejaky lidi ktery maji cesky posledni jmeno!  Ale asi
mluvi jenom anglicky :(  Jsou to asi deti lidi ktery davno emigrovali do
ameriky.

Re: Jsou tu 2 lidi
Tady kdyz te chytej ozratyho tak te nechaj hopsat na jedny noze, chodit na
plny care a rict abecedu pozpatku coz mnoho lidi neumi ani kdyz jsou sober
(teda neozraty). :)))

Neozraty = triezvy.sk = strizlivy.cz ;)) Nedavno sme boli v jednom podniku a
pili sme. Vypili sme kazdy asi liter vina a kamarat soferoval. Keby ho
zastavili policajti tak ma po vodicaku a plati aj pokutu.

[...]

Ona ? No neni to uz ako take ako to bolo s Katkou, ale... ma pochopenie aj ona.
Nie je proti tomu. Ale nie je fanaticka a ani sa o to nejak nezaujima. :(
Ale nema nic proti tomu.

[...]

To vazne ??? Zo 100 ludi si tam jediny biely ??? A ako vychadzas s kolegami ?
Nedavaju Ti citit ze si biely a este k tomu, ze nie si american ?

[...]

Ano... to je bezne podla mna. Uz som aj ja videl vela ludi, co malo dost
slovanske priezvysko ale neboli odtialto. Su to deti, alebo vnuci, mozno
pravnuci emigrantov a oni uz ani nevedia, odkial pochadzaju.

Re: Jsou tu 2 lidi