 Local / Czechoslovakia / 10
9  |  11
Subject:
Mindstorms a LEGOvy hry
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 03:22:39 GMT

U nas jedna banka nepresla cez Y2K a vsade uvadzali miesto 3.1.2000 datum
3.1.3900. ;))) Neviem preco prave 3900, ale nevadi... nejako v tom nevidim
logiku, ale bolo to tak. Videl som to aj na ich stranke. ;)) Aj na uctoch to
tak vraj uvadzali... ;)

A co kdybyses ozenil ty a tvoje zena by nemela pro lego pochopeni?

Hmm... no neviem. Ale zas u mna nie je podmienka, ze sa musi nutnezaujimato
LEGO. ;) To je len plus, ked ma pochopenie pre LEGO. No ale keby mala vazne
vyhrady voci LEGU, tak by som s ana nu asi vykaslal. LEGO je moja laska !

Ano, uplne s tebou souhlasim.  Ja bych asi udelal totez.  Ofsem nevim jak by
zena reagovala na to kdybych kupoval za 90% nasich spolecnych penez jen
lego :)))  Asi bych ji musel taky kupovat nejaky sragory aby bylaspokojena:))

Noooo.... neviem. Ja by som zene urcite povedal, ze nech sa pripravi, ze si
budem kupovat LEGO ! ;) Proste bez toho by to neslo. To by musela pochopit.
Inak by asi nemohla byt mojou zenou. ;) Proste s tymi vydavkami by musela
kalkulovat v rodinnom rozpocte... ;)

Vis neco o technic control II?  Jako treba jestli si muzes nahrat nejaky
pohyby a potom to ohravat furt dokola?  Myslim jako kdyz nechas kazetu vradiu
a ono to automaticky hraje furt dokola bez toho abych tu kazetu musel
vymenovat.  DYA obchod ve francii totiz ma ted technic control center II
zlevneny na 150 usd.  To je asi o 70 dolaru min nez to stavalo v obchode.
Taky se od nich da objednat zkrz jejich webovou stranku.

Hmmm.... myslim, ze v technic control sa to da nastavit tak, aby Ti to
opakovalo danu ulohu donekonecna dokola. Cize sa to zacykli. Aspon ja som to
tak videl, ked to predvadzali. Ale neviem, ci to nemali nejak upravene (ten
program). Ale podla mna to funguje tak, ze Ti to opakuje stale dokola ten
program aky zadas.
Inak tu v Bratislave je dostat stale este technic control centrum I, aj II.