 Local / Czechoslovakia / 28
Re: Mindstorms a LEGOvy hry
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 19 Jan 2000 03:25:21 GMT

Hehe!  Nejhorsi je kdyz nejaky program pocita financni castku podle data.
Ztratili lidi kvuli tomu penize?  Tady byli dokonce nejaci lidi ktery dali do
novin inzeraty ze "podrzi vase penize jako banka pres Y2K".  Nejaci lidi se na
to nachytali a dali vsechny svoje penize dotycnemu aby je pro ne podrzel.
Dotycny pak s penezi zmizel :)))))

;))))) Tak to je dobra naivita ! Takto dat niekomu peniaze... hehe... To
nechapem. ;))) Jak moze byt niekto tak naivny ?? Ale ten chlapik sa musel dobre
nabalit teda... len neviem, ci by som mal z toho dobry pocit...

Noooo.... neviem. Ja by som zene urcite povedal, ze nech sa pripravi, ze si
budem kupovat LEGO ! ;) Proste bez toho by to neslo. To by musela pochopit.
Inak by asi nemohla byt mojou zenou. ;) Proste s tymi vydavkami by musela
kalkulovat v rodinnom rozpocte... ;)

Ano, presne tak!!!  Souhlasim.  Zena musi respektovat legovy habit.  Hmmm,
taky ti nejaka nekdy dala lego k vanocum?  Moje prvni holka mi dala k '97
vanocum lego.  Bylo to cislo 6979 tedy UFO saucer ktery se mi vubec nelibil a
nakonec jsem ho prodal na RTL :)))))  Pak jsem se s ni rozesel. :))))  Ne

Ano. Moja byvala (Katka) mi kupovala LEGO obcas. Ale aj ja jej. Ona mala rada
take najmensie sety co su. Napriklad postar s bicyklom a s postovou schrankou.
Take sa jej pacili. Ona mala pre LEGO pochopenie. Aj pre ine veci... Ach jo.

proto ze mi dala spatnou stavebnici ale kvuli tomu ze xes nestal za nic a
jinak taky nestala za nic.  Jeji rodice ji totiz zakazali se mnou chodit
protoze jsem bilej.  Ona byla japonka.

Je to mozne ? Ako jej mohli rodicia zakazat chodit s Tebou ??? ved bola uz
dospela, nie ? Ved take nieco jej zakazat nemozu predsa. No ale ked vravis, ze
nestala za nic...

Slysel jsem ze TC I ma v tom pocitaci baterky a nema slahoun do zdi.  To je
dost blby. :(  TC II ma slahoun do zdi.  Rad bych to mel ale zda se mi to jako
dost velka castka.  Jinak, videl jsi uz technic 2000?  Co rikas ty novy
formuli?  Bude asi obrovska.  Ale pouziva prilis moc tech novych soucastek
ktery nejsou kompatibilni s legem :(

;)))) Slahoun = kabel ? ;)) Asi ano. No TC I kabel do siete (elektrickej)
nemalo. Ale niesom si isty, ci TC II ten kabel ma. nevidel som ho na krabici.
No... Technic 2000... Tu formulu som este nevidel !!! Mozes mi poslat URL na
obrazok ?