 Local / Czechoslovakia / 7
6  |  8
Subject:
"Co Je Teply Tenhle Tyden"
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 02:54:41 GMT

n lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

   > Nemecky som sa naucil este na zakladnej skole, ale my sme tu v Bratislave
vzdy
   > mali rakusku televiziu (aj za komunizmu), takze som pozeraval americke
filmy v
   > nemeckom dabingu. Takze aj tam som sa zdokonalil.
   > No s anglistinou to uz bolo horsie. Tu som sa ucil len 4 roky na strednej
   > skole. A nemal som sa kde tak dobre zdokonalit. Okrem internetu.

   Mluvis dobre anglicky jak jsem cetl nektere tve anglicke prispevky :)
   Hromadna vetsina americanu umi jenom anglicky a vetsina z nich jsou
   ignoranti.  Oni totiz myslej ze jsou hlavni zeme na svete a koukaj se z
vysoka
   na jine zeme a jine jazyky.  Ty teda umis 3 jazyky.  Tady se mi kazdej divi
ze
   umim mluvit plynule dvouma jazykama ale kdybych se vratil zpatky k nam tak
by
   to bylo asi bezny, dokonce jenom cestina a anglictina by bylo malo :)

   > No rusky som sa sice ucil, ale to bolo tak. Kym nemecky som sa ucit CHCEL,
tak
   > rusky som MUSEL. Cize z rustiny si nepamatam skoro nic... Skoda. Mozno by
sa • mi
   > to este zislo. ;) Ale citat po rusky viem aj ja. ;)

   > Vole ! ;) Cikat nie je po cigansky, ale po SLOVENSKY !!! ;) Po cigansky
neviem
   > jak to je... Ale to je len oficialne. Neviem ako sa po cesky povie
oficialne
   > chcat. ;))) U nas sa povies "stat" s hackem na "s". ;))

   Aha.  Tak proto cikani nechtej bejt volani cikani protoze to znamena
slovensky
   chcat? ;)))))  Nebo je tam nejaky jiny duvod?  Promin, ja o cikanech toho
moc
   nevim akorat to ze to je verbez ktery jenom kradou a zivej se statni
podporou.
   Tady na havaji si taky nekdy pripadam jako mezi cikanama.  Ale tech cikanu
je
   tady hromadna vetsina.  Oni totiz havajci a cikani maji hodne veci
spolecnych
   a jedny z nich je mit hodne velky rodiny, moc nepracovat a zivit se od
statu.
   Napriklad tady na jednom ostrovu zijou jen havajci a nesmi tam nikdo jinej.
   Oni tam nic nedelaj a ostatni na ne platej zkrz taxy.  Taky maji nejlepsi
   skoly.  Na nektere skoly se nemuzes dostat kdyz nejses alespon 25% havajec.
   Taky penize na skolu od nejakych podniku dostanes jen kdyz jsi havajec.  Oni
   maji vsechny tyhle vyhody ale porad nejaky z nich chtej aby bili lidi
vypadli
   a havajci ty meli svuj soverenni stat.  Ale jsou tady vetsina tak co se da
   delat.