 Local / Czechoslovakia / 13
Re: "Co Je Teply Tenhle Tyden"
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 04:45:08 GMT

Mluvis dobre anglicky jak jsem cetl nektere tve anglicke prispevky :)

;) Dik. No snazim sa, ale nikdy neviem, ci som to dobre napisal, ci to dotycny
pochopia. No... snazim sa.

Hromadna vetsina americanu umi jenom anglicky a vetsina z nich jsou
ignoranti.  Oni totiz myslej ze jsou hlavni zeme na svete a koukaj se z vysoka
na jine zeme a jine jazyky.  Ty teda umis 3 jazyky.  Tady se mi kazdej divi ze
umim mluvit plynule dvouma jazykama ale kdybych se vratil zpatky k nam tak by
to bylo asi bezny, dokonce jenom cestina a anglictina by bylo malo :)

No faktom je, ze u nas uz pozaduju anglistinu aj nemcinu firmy. To vies -
Nemecko je Europska velmoc... tak sa musime prisposobovat. A oni pozaduju
nemcinu. Takze anglistina a nemcina su tu najdolezitejsie.

  Napriklad tady na jednom ostrovu zijou jen havajci a nesmi tam nikdo jinej.

Ano... Vola sa nejak na N tusim... nie ? Je na severe havajskych ostrovov.

  Oni tam nic nedelaj a ostatni na ne platej zkrz taxy.  Taky maji nejlepsi
  skoly.  Na nektere skoly se nemuzes dostat kdyz nejses alespon 25% havajec.
  Taky penize na skolu od nejakych podniku dostanes jen kdyz jsi havajec. • Oni
  maji vsechny tyhle vyhody ale porad nejaky z nich chtej aby bili lidi
vypadli
  a havajci ty meli svuj soverenni stat.  Ale jsou tady vetsina tak co se da
  delat.

Havajci sa chcu osamostatnit a mat svoj vlastny stat ? teda nezavisly na USA ?