Re: Är det någon som vill bli av med Duplo?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 1 Feb 2001 21:16:42 GMT

"Martin Eriksson" <maeron@telia.com> skrev i meddelandet

För övrigt: Har någon en rekommendation för scanner, när man vill kunna ta • in
diabilder också?

Vi har en underbar scanner för film (tar endast negativ, dia och aps).
Scannar 2720dpi med 36bitars upplösning.
Den heter Canon CanoScan 2710F Kostar ung 6000kr plus moms.
Men den kan inte scanna vanliga papper, men för foto är den superb.

:-)
Jag hade väl tänkt mig något mera 'all-round', 'tillräckligt' bra, i en
prisklass som passar för hemmabruk. Finns det sådana djur? Scanner som klarar
både papper och dia, och inte kostar skjortan. Den behöver inte vara
'underbar', bara göra under...

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm