Re: Är det någon som vill bli av med Duplo?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 1 Feb 2001 08:49:41 GMT

Jag har inte klistrat på mina skyttelmärken än (och tänker inte göra det
heller) och jag har en scanner.

Så fort jag kommer hem till Linköping igen ska jag scanna dem och skicka
dig*.

Hoppas du fått lite tid med Space Shuttlen nu...

Anders, vi kan ju tävla, jag har inte byggt något sedan jag var hos dig. Vi
ser vem som först får ihop sin skyttel. =)

Eftersom Jenny just har fyllt två år, är det dags för ett dockskåp...

Aha, gratulera Jenny från mig. Hoppas att hon fortfarande tycker om sin
lilla cirkusprincessa.

// Eric

* Under förutsättning att jag kommer ihåg det förstås.