Subject:
Läxor...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 1 Feb 2001 14:58:23 GMT

Det värsta med skolan är alla läxor man får.

Men nu har jag i ala fall *en* rolig läxa:

Jag ska bygga och programmera en robot-arm i NQC, jag har tre månader på mig.

Hehe, jag byggde halva armen i går... Det gick mycket lättare än jag
trodde... Trots att den kan röra sin klo på samma sätt som en mänsklig hand.

Äntligen en ursäkt för att ta med legobitar till skolan ^_^

--Tobias