Re: Läxor...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 2 Feb 2001 22:34:03 GMT

"Tobias Möller" <tobias.moller@telia.com> skrev i meddelandet
news:3A7B1563.47E4B19C@telia.com...
[...]
Ja, sen ska det skrivas en rapport på 15-20 sidor, komplett med källor osv.

[...]
Bilder, ritningar?
(Ingen brådska, men det vore kul att se den när den är klar, eller under
byggets gång :-)

Jag har några bilder på "prototyp A" som den kallas hittills, jag kan
lägga upp dem på Internet. (Jag tänkte ändå göra en hemsida om armen).

Kan du inte lägga upp själva rapporten som internetsidor? Då får du två saker
gjorda på en gång!  Och så kommer du att få reda på alla stavfel och
tvivelaktig grammatik mycket tidigare :-)

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm