Re: Är det någon som vill bli av med Duplo?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 1 Feb 2001 16:51:52 GMT

"Eric Hampusgård" <purjo@hem.passagen.se> skrev i meddelandet
[...]
Hoppas du fått lite tid med Space Shuttlen nu...

Anders, vi kan ju tävla, jag har inte byggt något sedan jag var hos dig. Vi
ser vem som först får ihop sin skyttel. =)

"Jag tävlar inte med Lego, jag kopplar av..." - Underförstått: det tar nog
ganska lång tid för mig, eftersom ögonblicken inte blir så många och långa.
Jag är på steg nitton för ögonblicket, eftersom jag har varit hemma, halvsjuk,
men nu måste jag nog återvända till jobbet igen (dom klarar sig inte utan mig,
redan andra dagen jag var hemma kom dom hemkörande med min jobbdator, och
ville få nåt gjort...)

Eftersom Jenny just har fyllt två år, är det dags för ett dockskåp...

Aha, gratulera Jenny från mig. Hoppas att hon fortfarande tycker om sin
lilla cirkusprincessa.

Gratulationen framförd! Jodå, hon diggar sitt Duplo, men också att ta isär
vanligt Lego som jag eller pojkarna bygger. Ju mindre bitar desto
intressantare...

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm