Re: Dags för en 'Get together'?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 22 Nov 2000 21:17:54 GMT

Vi kan ju bilda NORDLUG/SWELUG bara för att kalla oss något och ge sken av
att vara organiserade, men något seriöst verkar bara jobbigt. :)

Jag är benägen att hålla med, så länge som vi bara är ett tiotal aktiva.

Eric om du tänker åka upp med bil så samåker jag gärna med dig.

Självklart.

// Eric
--
Eric Hampusgård