Re: Dags för en 'Get together'?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 18 Nov 2000 20:09:26 GMT

Prata och beundra, tror jag. Det räcker väl. Eftersom vi inte skulle bli
så många (fyra? fem?) kanske en tävling skulle vara lite svårt.

Nog hoppas vi väl på mer än fyra!!! Tio klarar jag väl av i alla fall.
Fredrik? Jakob? Alla andra?

Måste säga att det skulle verkligen vara toppenkul å träffas å diskutera
allt möjligt med de små plastbitarna..

Jag bor i Göteborg å skulle kunna ta med mig nån härifrån (har bil, gammal
men går bra).

Mvh
Martin