    Darkages —Joakim Olsson
   Hej! Har lite "dötid" här så jag tänkte skriva lite... Innan jag gick in i det stora mörka, så kunde jag varenda typ av Legobit utan o innan. Vid ungefär varje ny katalog(typ en gång om året), så kom det ett par nya annorlunda bitar som aldrig setts (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Darkages —Thomas Weigle
     (...) Eftersom jag (nästan) enbart fokuserar på Star Wars-seten har jag inte märkt SÅÅÅÅ mycket av det. Visst finns det en del specialdelar, men det är inte så många att det känns jobbigt... Håller dock med i stort. (...) Heh. :-) Jag tror i & för (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Darkages —Tobias Möller
     Jag tror att junioriseringen började 97. Jag bygger inte riktigt på samma sätt som du (att skapa ett rymdskepp genom att börja med en ptreodactyl, hmm, det kanske skulle vara nåt iof ^-^), jag brukar mest sitta och "lattja" lite med bitarna, och så (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)

         Re: Darkages —Thomas Weigle
      (...) Heh... Inte svårt att gissa vem som är osäker av er två. :-) De flesta på min arbetsplats & av mina vänner tycker bara att mitt intresse är coolt. Vi är dessutom några som delar det. Det har smittat av sig numera, så en god vän har börjat (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)

          Re: Darkages —Tobias Möller
      (...) Nej, det är det nog inte ^-^ (...) Jag har faktiskt också märkt att jag smittat av mig (eller så har vissa alltid byggt med lego fast de inte erkänt lika öppet som jag). Alldeles nyligen fick jag en av mina StarWars-tokiga kompisar att dregla (...) (24 years ago, 6-Oct-00, to lugnet.loc.se)

         Re: Darkages —Tobbe Arnesson
     (...) *skrattar så magen guppar* Ja dj-vlar! Slår vad om att hon inget hellre vill än att göra något "barnsligt" och slippa all press som hon sätter på sig själv när hon ska vara "vuxen". Fjortisar... Jag måste säga att du är mycket mogen som vågar (...) (24 years ago, 9-Oct-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Darkages —Fredrik Glöckner
   (...) Helt enig! Når det kom nye klosser var disse alltid mine favoritter. Spesielt siden jeg var omlag 6-8 da "Classic Space" kom. Den gutten som hadde flest spesielle "romklosser" var den kuleste i gata! I dag virker det mer som om folk misliker (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Darkages —Joakim Olsson
    Fredrik Glöckner wrote in message ... (...) Har du dina gamla klossar kvar? Utav den 1/3 som finns kvar sedan den tiden har jag plockat ut bitar som jag känner att jag vill vara lite extra rädd om. (Resten får barnen leka med;-) 2*3 Svart, med (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)