Re: Darkages
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 9 Oct 2000 11:44:40 GMT

Jag har kanske börjat käna samma press som du (folköl, brudar och moppar
^-^) men alla i min klass vet om min hobby och det är (så vitt jag vet)
bara en (en tjej f ö) som irriterar sig på det, och säger att det beror
på att jag "är osäker på mig själv och därför söker uppmärksamhet genom
att bygga med lego".

*skrattar så magen guppar*

Ja dj-vlar! Slår vad om att hon inget hellre vill än att göra något
"barnsligt" och slippa all press som hon sätter på sig själv när hon
ska vara "vuxen".

Fjortisar...

Jag måste säga att du är mycket mogen som vågar stå för dina åsikter
så öppet i klassen!

/T