Re: Darkages
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 5 Oct 2000 20:05:05 GMT

Fredrik Glöckner wrote in message ...

Helt enig!  Når det kom nye klosser var disse alltid mine favoritter.
Spesielt siden jeg var omlag 6-8 da "Classic Space" kom.  Den gutten
som hadde flest spesielle "romklosser" var den kuleste i gata!

Har du dina gamla klossar kvar?

Utav den 1/3 som finns kvar sedan den tiden har jag plockat ut bitar som jag
känner att jag vill vara lite extra rädd om.
(Resten får barnen leka med;-)

2*3 Svart, med "Taxi" i vitt
2*3 Vit, med "Police"
2*3 Gul, med "Spirit of St Louis"
2*1 Röd, med "Shell" logo
1*6 Röd, med "Int Europe"
1*6 "Trans White", med "Shell" text
1*6 Gul, med "Shell" i röd text
1*6 Vit, med "Garage"
2*4 Svart o Vita med hål i för gamla hjul
2*4 Gråa som användes för gammal Technic
1*4 "Headligts, gamma stil
Gamla hjul "spoked" röda och vita.
2*2*4 Gula slopes från slottet

Bara för att nämna en del, behöver jag nämna att jag saknar de andra 2/3:e
delarna?
/Joakim