Re: Legoträff i höst (2008)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 31 Aug 2008 15:38:23 GMT

Livet är som en stor låda med LEGO där du tror du har koll på var bitarna är,
men sen kommer någon och skakar runt allt så det blir kaos!

Jag kommer inte att mäkta med en träff i september då min mamma åkt in på
sjukhus nu och som enda barnet och ingen pappa kvar längre så blir det lite
mycket. Jag skulle dock gärna ha en vårträff vilket skulle ge mig (och andra oxå
kanske) lite mer planeringstid och möjligheter att komma.

Jag kan fortfarande antagligen bidra med lite kul grejor om det ska tävlas mm.

MVH Micke