Re: Legoträff i höst (2008)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 30 Jul 2008 10:49:50 GMT

Bra initiantiv Anders!!

I september funkar helgerna v.36,37 & 38 för mig. Jag vet inte hur jag jobbar i
oktober ännu.

Dina förslag låter kul, jag gissar att ni kört rätt mycket av detta förut.
Jag har egentligen inga tåg eller robotar utan kör mest SW och större modeller.
Mina tillägg till förslag är följande:
* En speedbuild av ett stort set, ev kan jag fixa fram en 10188 Death Star.
* För dom som har Café Corner kan vi ta med mellanvåningen och bygga ihop ett
HÖGT hotel.
* Diverse små tävlingar, jag fixar ihop några, så hemliga än så länge!
* Jag kan nog fixa fram lite priser & freebies, jag ska jobba på det.
* Jag skulle vilja spendera en timme eller så med att vi snackar om SweLug och
vad vi kan göra i Sverige för att öka intresset för LEGO och hur vi kn hjälpa
varandra.

Jag kan komma på mera grejor men stannar där tillsvidare.

Fler som har ideér/förslag?

Micke