Re: Legoträff i höst (2008)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 8 Aug 2008 18:01:20 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Hallå! Är det någon hemma? Det ekar så tomt när jag ropar...
Jodå - det finns liv i rymden ....!
Jag har haft det lite körigt på jobbet och inte varit hemma.

Jag föreslår att du lägger upp en Google Calender som du föreslog och sedan kan
vi börja kontakta alla som vi känner och börja pusha för träffen.
Jag är inte orolig för att det kommer bli "torftigt" med grejor att göra eller
bygga, vi behöver bara bestämma när.

Så om du har möjlighet med Google-grejen så kör vi!!!

Micke