Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 20 Jun 2007 08:37:28 GMT

Hej på er!
Var några år sedan jag skrev något här sist. Smygger mig in och läser nån gång
ibland dock. Och en träff har jag varit på också, fick pris som "årets rookie"
:)

Tyvärr ligger LEGO-hobbyn på is just nu. Jag har inte nog med plats i min lilla
1:a. Är en del andra hobbies som också konkurerar om utrymmet, främst då mina
gamla TV-spel. Håller på och letar hus för tillfället (men det tar sin tid, jag
är så kräsen) och hoppas på en återupplivning av LEGO-byggandet när mer utrymme
finns.

Hare gott!

/Henrik