Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 28 May 2007 22:12:08 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
tveksamt om ... SWELug existerar?

Instämmer, men det kan ju ha ändrats sedan jag sist tittade till er. :)

Hoppas allt är bra med alla och att ni har tid för era respektive hobbies. Själv
har jag skaffat elgitarr och försöker lära mig spela på den. Så jag har en
inomhushobby på gång igen, som komplement till cyklingen.

/Tobbe

Jag finns fortfarande :) men det är ju mest barnen som bygger just nu, och leker
med SW-gubbarna! Jag småköper lite då och då och gömmer undan till "bättre dar"
Jag jobbar på att få till ett LEGO-rum i nya "uthuset" också, och jag har byggt
ett par versioner av det, naturligtvis i LEGO!
Lev väl, och klappa bitarna ni har kvar ibland i alla fall :)
Olof