Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 1 Jun 2007 20:45:18 GMT

Tobbe Arnesson wrote:
Hoj!

Tobbe, det är uppenbart att du behövs för SweLug :-) Se bara hur många som
svarar när du startar trådar!

Det blev en riktig 'roll call' av det här,

men vart har JanKas tagit vägen? Kom hans anläggning med i någon tidning
igen?

Och var är 'han som inte hette Tommy', som Anton Ymer fortfarande kallas
här hemma?

Elin? Läser du någonsin lugnet nuförtiden?

Harri? Har du gått samma väg som Tobbe?

Och ni andra som jag tyvärr har glömt bort namnet på just nu (förlåt!), var
är ni?

Återigen, har ni vägarna förbi Eskilstuna i sommar, så hör av er!

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm