Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 31 May 2007 11:44:22 GMT

Eftersom jag var med på den allra första svenska Lugnetträffen hemma hos
Isakssons, så räknas jag väl som hedersmedlem i SweLUG?  ;-)

Tyvärr har dock mitt lego blivit magasinerat när jag flyttade till Skövde för
att plugga och fick för trångt för sånt.

Enligt min erfarenhet från Diplomacyhobbyn (Diplomacy = ett brädspel) så är det
bara jobbigt med årsmöten, styrelser, bankkonton och föreningsstadgar. Det är
mycket skönare att bara ha en epostlista och fatta konsensusbeslut. Det formella
organiserandet är bara jobbigt.

/Tommy