  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Instämmer, men det kan ju ha ändrats sedan jag sist tittade till er. :) Hoppas allt är bra med alla och att ni har tid för era respektive hobbies. Själv har jag skaffat elgitarr och försöker lära mig spela på den. Så jag har en inomhushobby på (...) (17 years ago, 24-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Jag kan bara svara för mig själv, förstås, men här hemma lever Lego-hobbyn vidare, även om Jenny mest vill att vi bygger figurer - djur och människor. Om några år kanske jag kan leda henne in på Technic-spåret... Elgitarr, kul. Jag fick min (...) (17 years ago, 24-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Jag finns fortfarande :) men det är ju mest barnen som bygger just nu, och leker med SW-gubbarna! Jag småköper lite då och då och gömmer undan till "bättre dar" Jag jobbar på att få till ett LEGO-rum i nya "uthuset" också, och jag har byggt (...) (17 years ago, 28-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Dito. Planerar ni någon visit i Eskilstuna (Parken Zoo t.ex) under sommaren så hör av er. Det går alltid att ordna ett litet minimöte :-) (17 years ago, 29-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Jag ser mig som medlem av Swelug iaf. Har haft lite mycket att göra men hoppas verkligen att det blir ett möte till hösten om fler så önskar. Grabbarna börjar bli mogna att följa med snart...om några år eller så. Funderar på om de skulle få (...) (17 years ago, 29-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Har vi ens något SweLUG? Jag vore hur som helst intresserad av att vara en del av det... men hur många andra finns det..? // Jonas (17 years ago, 30-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Jag har visserligen bara varit på ett enda SweLUG-möte, men räknar mig nog ändå som medlem. (...) En träff i höst vore inte dumt - själv bor jag bara i Sverige i fem månader till. (...) Mer yta behövs det alltid. =) Jag har för första gången (...) (17 years ago, 30-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

Eftersom jag var med på den allra första svenska Lugnetträffen hemma hos Isakssons, så räknas jag väl som hedersmedlem i SweLUG? ;-) Tyvärr har dock mitt lego blivit magasinerat när jag flyttade till Skövde för att plugga och fick för trångt för (...) (17 years ago, 31-May-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

Hej! Som något av en veteran vad det gäller träffar med 5 stycken så här långt så är jag definitivt sugen på en träff. Då senaste träffen hölls hösten 2005 börjar det bli ett tag sen. Skulle vara kul att träffa er igen. Johan (17 years ago, 1-Jun-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

Hej på er! Var några år sedan jag skrev något här sist. Smygger mig in och läser nån gång ibland dock. Och en träff har jag varit på också, fick pris som "årets rookie" :) Tyvärr ligger LEGO-hobbyn på is just nu. Jag har inte nog med plats i min (...) (17 years ago, 20-Jun-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Finns åxå kvar men med nytt efternamn och nybliven pappa (eller tja hon fyller två) så det blir mest quatro men jag håller på att införa duplo nu iallefall. I övrigt har jag varit inne i en TRAINS period och köpt på mig en massa 9v tåg delar (...) (17 years ago, 25-Jun-07, to lugnet.loc.se)