  Problem, Utmaning och Eric Sofie..någon som har koll?

Hej När jag skriver in sidan hit för att kolla om någon skrivit nått så kommer (URL) automatiskt upp oavsett om jag tar bort det senare så kommer det upp ändå första gången som jag trycker på enter...men försvinner sedan till andra försöket...så det (...) (18 years ago, 20-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Problem, Utmaning och Eric Sofie..någon som har koll?

(...) Nej, jag använder Outlook Express (eller XanaNews, eller någon annan news-läsare). Mycket bättre och eget arkiv av meddelandena (om man vill). (...) Varför inte en hävarmslösning ('sax')? Ingen motor ute i handen, och det gör ingenting om (...) (18 years ago, 20-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Problem, Utmaning och Eric Sofie..någon som har koll?

Det låter som ett väldigt intressant projekt - de robotarna är ju en ikon för hela 70-talet! (Åtminstone för en nörd som mig..) Om jag förstått problemet med handleden rätt, så tänkte du ha en motor bakom handleden, som med en axel genom exempelvis (...) (18 years ago, 20-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: .....Utmaning ......+NXT

(...) Jo men det svåraste är ju att få handen att kunna snurra utan att detta påverkar gripmekanismen men ändå att denna snurrar med. Vill helst att den ska vara mer som skiftnyckel än sax... Pneumatik funkar men det är lite för svårt att styra med (...) (18 years ago, 21-Sep-06, to lugnet.loc.se)