  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Jag har en Citroën Berlingo, med baksätet fällt får man in en mindre elefant (rejäl takhöjd). Åker dock inte gärna Eskilstuna - Karlskoga - Örnsköldsvik ensam, om ens alls - jag kollade just på eniro: 777 km! och så ska man hem igen. Ingenting (...) (18 years ago, 4-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) För spelet? Mellan 800 - 1400 kr, om säljaren åtagit sig det, vilket han inte verkar göra. För Legot? Ingen aning. Det borde jag iofs i egenskap av bussgodsombud veta. Det finns oöppnade kartonger som gör det hela mycket skrymmande, plus att (...) (18 years ago, 4-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

Jag har nått smärtgränsen redan efter att ha köpt upp hela Akiras samling för typ samma summa ca 40 kg. Var ska detta sluta...jag ser fortfarande fram emot en träff snart...iaf en gång om året. Alla kan ju inte sälja allt de har och lägga ner. En (...) (18 years ago, 5-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Jag köpte en när jag var i USA i somras. Har inte pillat så himla mycket med den än, men jag har testat den i alla fall. Kul sak, *mycket* mer flexibel och kompetent hårdvara än den gamla RCX. Tyvärr är mjukvaran och framför allt (...) (18 years ago, 6-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  NXT

(...) På mitt jobb så ska det bestllas in en och utvärdera, tänker mig nog att köpa en själv inom kort så att man kan testa lite komunikation dem emellan oxå. 10 lådor...ja det blir billigt det...ca 30 000 om ni köper från Elevdata (Robolab). Jag är (...) (18 years ago, 9-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Jag vann auktionen på flipperspelet. Inget för oss gamla farbröder som sagt, men jag kan tänka mig att köra en lånad Kadett-kombi, förutsatt att allt får plats i den och ifall det är enda lösningen. Då kan jag leverera till antingen Eskilstuna (...) (18 years ago, 10-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Grattis! Jag kan köra; jag har täckt släp (noga rengjord hästkärra) och fritt i helgen. Om någon vill åka med från Örebro till Örnsköldsvik och tillbaka lördag-söndag vore det trevligt. Med släp går det visserligen något långsammare, men man (...) (18 years ago, 11-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Jag är främst intresserad av Technic och skulle gärna vilja se lite vad det rör sig om innan jag bestämmer mig för att gå med eller inte. Om det visar sig vara intressant kan jag åtminstone lägga 1000 kr. Passerar ni Gävle på väg mot Övik kan (...) (18 years ago, 11-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Och bäddsoffa i flipp... förlåt vardagsrummet finns om övernattning önskas. /Tore (18 years ago, 12-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) OK, nu har jag hämtat flipperspelet. Det är jättetungt, och väldigt fint :-) Alla som vill åka med: kontakta mig innan jag går och lägger mig (ca. 23:59) fredag kväll. Mobil: 070-tre fyra nio tre tre noll tre. Det går väl att åka förbi Gävle (...) (18 years ago, 14-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) En vägbeskrivning från Ö-vik kanske vore på sin plats. E4 genom Ö-viks centrum. När du passerat den blygsamma stadskärnan och brandstationen, tar du till vänster in på RV352 mot Björna/Fredrika, ... åker 3,6 mil och följer skyltarna från (...) (18 years ago, 15-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

Vi har väl inte kommit upp i köpare för hela summan än? Om det behövs får jag väl gå upp några hundralappar, så vi täcker alltihop. Nej, jag är inte intresserad av resan - tack Olof för att du tar tag i grovjobbet! (18 years ago, 15-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt!

(...) Jag tar resten om det inte finns fler intresserade. Vi kan kanske träffas och dela upp det hela någon helg lite senare i höst. Ett lämpligt tillfälle, särskilt om du är intresserad av film: min lilla privata filmfestival nästa helg: (...) (18 years ago, 15-Sep-06, to lugnet.loc.se)