Subject:
Jag hade ju lovat mig själv...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 18 Sep 2005 13:16:31 GMT

...att inte köpa kranbilen. Visst den är stor och snygg men ändå jag har ju så
mycket Lego redan. Det var till igår när jag var på toys"r"us i örebro. När jag
såg vilken enorm kartong så kände jag att jag bara var tvungen att ha den.

Så nu står kartongen i mitt rum med hälften av delarna på skrivbordet och
hälften i sängen. Jag har några avsnitt av 4400 kvar att se på men om några
timmar är det dags att börja. Jag känner redan behovet att göra armen cirka 2
gånger längre men det blir senare.

Legoflygplanet står still just nu liksom mitt vanliga rcflyg eftersom jag
fortfarande inte fått någon motor.