Subject:
Nya RIS 2.0 för 1590 !!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 16 Sep 2005 20:47:25 GMT

Mmm det är sant...vet ej om det är en drive, tryckfel eller ett ständigt lågt
pris. Det är iaf Playplanet här i Jönköping som ligger 200 kr under Hikmets
priser....i övrigt ligger de en bit över...men ganska oljämnt ibland är det bara
lite men ibland märkbart över som kranbilen 8421 (första gången jag höll den i
min hand häromdagen när jag råkade titta in där) ...har för mig att det var typ
flera hundra över hikmets iaf.

Andreas Rootzen
För Swelug Jönköping

...och tillbaka till studion.