  Paypal och E-visa

Hej...vet att det varit uppe här innan men iaf... Har innan betalt till ett plusgiro och sedan väntat och väntat och sedan haft pengarna på mitt paypal. Tänkte försöka med nått snabbare...funkar det att registrera e-visakort på paypal och sedan bara (...) (19 years ago, 3-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Paypal och E-visa

...ok har försökt att testa lite själv. Fixade att registrera e-visa (frun visade mig...det står på henne) Var inne i paypal och reggade det...men ändå funkar det inte... man måste tydligen betala $1,95 för att gå med i Expanded use programe...och (...) (19 years ago, 3-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Paypal och E-visa

Tjena, lite text från mig.. men kommer inte ihåg hur det var. Jag tror att både PayPal och kortet måste innehålla exakt samma namn och adress för att funka. Jag vet inte om Visa Express funkar. Dock vet jag att ett vanligt Visa kopplat till ett (...) (19 years ago, 4-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Paypal och E-visa

PS, banken kommer inte att stödja (officiellt) att ditt kort kopplas till PayPal av minst tre orsaker: 1. De ser gärna att du använder deras egen lösning så de tjänar på det. 2. De är livrädda för att ditt kort ska "hijackas" och att de får betala (...) (19 years ago, 4-May-05, to lugnet.loc.se)