Subject:
Paypal och E-visa
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 3 May 2005 20:21:22 GMT

Hej...vet att det varit uppe här innan men iaf...

Har innan betalt till ett plusgiro och sedan väntat och väntat och sedan haft
pengarna på mitt paypal.

Tänkte försöka med nått snabbare...funkar det att registrera e-visakort på
paypal och sedan bara lägga in pengarna?...Hur snabbt går det i så fall och är
det några ändringar i kurs eller så?....förutom att man på det andra sättet
måste betala in någon tjuga extra för att kompensera för ev ändringar.

...ja det var nog ungefär allt jag undrade för denna gången.

Har ett pariserhjul som jag kan lägga ut lite bilder på vid ett senare
tillfälle...LegoXL-klassen för denna terminen som byggde den (med ganska mycket
hjälp får väl sägas)...den som väntar, väntar och den som söker har finnar.

Andréas, För Afol, Sverige ....och över till studion.