Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 3 May 2005 20:50:02 GMT

Då jag grävde i en självplockningslåda för ett tag sen plockade jag på mig
mer tjejhår än jag räknar med att nånsin komma lyckas använda mig av. Jag
skulle kunna skicka över ett tjog med hår eller så, så era legogubbar kan
utföra könsbyten.  :)

Det rör sig om blont hår med tofs och svart rakt hår.

Jag har själv irriterat mig ända sedan jag var i Jennys ålder på bristen
på legotjejer, men det är väl som vanligt att tjejerna glöms bort när det
är en bunt med män som sitter och bestämmer hur saker ska vara.

/Tommy

----- Original Message -----
From: "Anders Isaksson" <isaksson.etuna@REMOVEtelia.com>
To: <lugnet.loc.se@lugnet.com>
Sent: Tuesday, May 03, 2005 6:31 PM
Subject: Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

Bump (Jenny tjatar...):

Min dotter Jenny, 6 år, tycker att vi har alldeles för mycket killar
bland minifiggarna. Är det någon som har 'överskott' på tjejer, och
vill byta lite grand?

Jag har 25 (fräscha) blå/vita killar med 'classic smiley' och brunt
och svart hår som primärt bytesobjekt, men är öppen för förfrågningar
om andra figurer (men måste kanske förhandla med mina grabbar om dom
:-).

BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm
Gallery:   http://web.telia.com/~u16122508/gallery/index.htm