Sökes: Kvinnliga minifiggar...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Apr 2005 20:26:27 GMT

Min dotter Jenny, 6 år, tycker att vi har alldeles för mycket killar bland
minifiggarna. Är det någon som har 'överskott' på tjejer, och vill byta lite
grand?

Jag har 25 (fräscha) blå/vita killar med 'classic smiley' och brunt och
svart hår som primärt bytesobjekt, men är öppen för förfrågningar om andra
figurer (men måste kanske förhandla med mina grabbar om dom :-).

BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm
Gallery:   http://web.telia.com/~u16122508/gallery/index.htm