Re: Hälp!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Apr 2005 19:32:48 GMT

Hej

Visst.. bara att hojta till!

/Ralf
raffej@telia.com

"Jocke" <terje029SPAMBLOCK@xpress.se> skrev i meddelandet
news:IFILyp.12oI@lugnet.com...
Ohoj!

Kan någon med fungerande PayPal hjälpa mig lite?

Jag behöver föra över typ $50-60 till Hong Kong, men mitt PayPal har • slutat
funka p.ga. nåt strul med Visa.

Har väntat en vecka på att Visa, PayPal eller Nordea (beroende på vems • felet
är..) ska fixa till det, men det tar tiiiiiiiiiid. Tid har jag inte då jag
vill undvika negativ feedback på Ebay för långsam betalning. Att posta
pengarna via kuvert tar väl ett halvår och det har jag inte heller nån
större lust med...

Någon? Jag för över pengarna valfritt konto först naturligtvis. =)

(Så går det när man inte handlat på Ebay på ett halvår.. och tror att allt
ska funka som vanligt )
Mvh
/jocke