Re: Paypal och E-visa
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 3 May 2005 22:08:50 GMT

...ok har försökt att testa lite själv.

Fixade att registrera e-visa (frun visade mig...det står på henne)
Var inne i paypal och reggade det...men ändå funkar det inte...
man måste tydligen betala $1,95 för att gå med i Expanded use programe...och när
man betalat så får man vänta på nästa månadssaldo (eller kolla på datorn) men
det kan dröja upp till 4 dagar...och så tar man de 4 siffrorna och loggar in så
är det klart...anledningen till att jag öht vill ha det är ju att jag vill få
upp pengarna snabbt och inte behöva vänta..

Kortet är ju kopplat nu men utan att funka...vad säger att det funkar sedan?

Någon som har det fixat redan och kan lugna mig?
Sedan undrar jag ju förståss om man kan ändra kortet sedan efter att ha gått med
...lite knepigt annars eftersom man bara har en månads giltighet på
e-visat...(fattade inte den delen av informationen...de ville tydligen inte att
man skulle skriva in genererade siffror...eller nått...har det någon betydelse?)

/Andréas igen...