Re: Liten undran.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 6 Apr 2005 20:26:22 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message
news:IEJBMB.130x@lugnet.com...

snip, snip

Själv kom jag precis hem från gymmet, jag och Harri har kört ett intensivt
benpass. Mina lår är som blöta nudlar nu :) Ryddan och Emil var också med, • för
er som träffat dem.

Träna? Cykla? *burrrrrrrr...*
Jag sitter ner i min arbetsstol, eller ligger i soffan mestadels de flesta
dagarna. Tränar ALDRIG och äter fet mat utan grönsaker. Mycket dricka blir
det, alltid 3% mjölk till maten, aldrig vatten, och en rejäl påse godis på
lördagar + en och annan öl. Man får inte glömma bort att jag både röker och
snusar.

Undrar hur mina värden ser ut på en skala? *s*

Förvånande nog är jag rätt slank, 1.78 lång och 75 kilo.. och 37 bast.

Hur kan det komma sig?
/J (Den sunde =)