Re: Liten undran.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 29 Mar 2005 15:06:29 GMT

Det var en seg sida så jag citerar här:

"Finally, I found a way to use those Belville wine glasses in a MOC. Thanks for
your concern, but really, it's fine: I know that I will burn in hell. It's
cool."

Sören (eller Soren eftersom han är amerikan) menar alltså att för att ha hädat
så pass att använda Belvillebitar i en MOC så kommer han att brinna i helvetet.
Vilket han är medveten om och därmed påpekar att ingen annan behöver påpeka det.

Ungefär som när jag satte Fabulandhuvud på Technicgubben förut:
http://www.lotek.nu/creations/famjohnson/index.html

Herr Roberts behagar alltså göra ett skämt. De där .space-snubbarna har en lite
annan humor än resten av Lugnet-amerikanerna. Speciellt Keith Goldman och "The
Reverend" Brendan Powell Smith (som inte är .space-snubbe men halkade med här
ändå). Vilket jag finner oerhört skönt.

:)

/Tobbe som byggt ihop sin Model Team truck men i övrigt inte rört LEGO efter
träffen. Många sköna slantar har dock plöjts ned i cyklingen...