Re: Liten undran.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 31 Mar 2005 15:05:26 GMT

snip

Angående Tores inlägg så kan jag bara säga att jag är kristen, men kommer • inte
önska er till varmare ställen än Majjorka....oavsett vem ni kritiserar.

Är det inte "religiös" du menar? De flesta födda i Sverige är väl "kristna"
ifrån födseln?`
(Kanske inte nuförtiden eftersom de flesta inte tvingas in i kyrkan längre.)

/J