Re: Liten undran.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 31 Mar 2005 11:12:48 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
Det var en seg sida så jag citerar här:

"Finally, I found a way to use those Belville wine glasses in a MOC. Thanks for
your concern, but really, it's fine: I know that I will burn in hell. It's
cool."

Sören (eller Soren eftersom han är amerikan) menar alltså att för att ha hädat
så pass att använda Belvillebitar i en MOC så kommer han att brinna i helvetet.
Vilket han är medveten om och därmed påpekar att ingen annan behöver påpeka det.

Ungefär som när jag satte Fabulandhuvud på Technicgubben förut:
http://www.lotek.nu/creations/famjohnson/index.html

Herr Roberts behagar alltså göra ett skämt. De där .space-snubbarna har en lite
annan humor än resten av Lugnet-amerikanerna. Speciellt Keith Goldman och "The
Reverend" Brendan Powell Smith (som inte är .space-snubbe men halkade med här
ändå). Vilket jag finner oerhört skönt.

:)

/Tobbe som byggt ihop sin Model Team truck men i övrigt inte rört LEGO efter
träffen. Många sköna slantar har dock plöjts ned i cyklingen...

Okej...det var altså humoristiskt menat..bra...synd bara att man inte hajjar
sånt utan tar det bokstavligt...bör nog träna lite mer på engelsk humor och
syftningar.

Angående Tores inlägg så kan jag bara säga att jag är kristen, men kommer inte
önska er till varmare ställen än Majjorka....oavsett vem ni kritiserar.

/Andreas