Re: Förslag om tidsram för träffen
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 12 Nov 2004 13:55:37 GMT

In lugnet.loc.se, Harri Manni wrote:

In lugnet.loc.se, Eric Hampusgård wrote:

Jag försöker maila dig privat för att utbyta telefonnummer och kontonummer om
jag skulle få för mig att beställa något från Hikmet senare idag.

Inte hört nått och jag hoppas ingen satt över nått för jag har då inte sett
nått...

Hoppas vi hinner komma ner i tid för att hämta paket på Hikmet. :)
Som tur(!) var så fanns det inte så mycket på lager, inte sånt jag tänk köpa i
alla fall.. Men nått hittade man i alla fall.

Jo missade att de har lördagsöppet så det ska ni nog hinna.

Tommy: du är så välkommen så...anmälan har nog ingen tidsgräns men det är bra
att veta hur många man ska räkna med.

Vore bra med tider då ni kommer och ev åker för matens skull och hur många jag
ska räkna sovplatser till.

...och maten...(känns lite pinsamt) men postgirot håller på pengar som skulle
föras över mellan våra konton så om det inte kommer över till imorgon så kan jag
inte ens lägga ut för maten till alla...så det kanske blir att vi får handla och
laga gemensamt iaf...och det är kanske inte troligt att alla ramlar in
samtidigt.

Vissa av dessa meddelanden kanske kommer lite sent (jobbade hela dagen igår och
glömde faktiskt kolla av forumet innan jag la mig) men jag hoppas att alla
känner sig välkomna och att alla hittar hit.

Nu ska jag ta lite tid till att sortera igenom och packetera mitt Lego så att vi
har nått att bygga med.

MVH
Andréas