Re: Förslag om tidsram för träffen
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 12 Nov 2004 10:08:46 GMT

Tänkte att det här var ett bra tillfälle att introducera mig.
Jag heter Joel Larsson och bor i Värnamo. Jag är mest insnöad på .space, men det
händer att jag bygger annat också.
Brickshelf: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=jolllen

Jag läste precis att träffen var denna helgen, så jag tänkte man kunde titta
förbi eftersom jag ändå är i jkpg på lördag. Hoppas denna något sena anmälning
går bra den också.
Tyvärr kommer jag inte kunna ta med mig något i moc-väg, ingenting stort i alla
fall.

//Joel