Re: Förslag om tidsram för träffen
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 10 Nov 2004 13:08:04 GMT

Hej allihopa!

Jag hade räknat med att vara upptagen i helgen, men nu blev den plötsligt fri
och
då är jag förstås sugen på att komma ner till Jönköping istället.
Anmälningstiden har
väl inte gått ut än antar jag?

Sen var det det där med transport. Om Eric vet när han ska åka, så liftar jag
gärna där om jag får, för du bor ju kvar i Linköping, eller hur? Du körde så
lugnt
och fint upp till Anders, så dig törs jag åka med igen. :)

/Tommy