Subject:
LEGO-träff i Nyköping?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 2 Mar 2004 14:40:44 GMT

Fick följande på mail från "Donnie Darko" som har problem att posta själv och
bad mig skicka detta:

"HEJ!

jag har planer på att anordna en lego träff i Nyköping, de ligger ca: 10 mil
söder om Stockholm längs E4:an
tanken är att den ska hålla till i en gymnastik sal.
Och att de ska va från en lördag till söndag inom 1-3 månader från nu.
allting är inte klart,och en stor del hänger på vad hyran är för lokalen.
Så jag ville kolla hur många som var intreserade?

så om du är intreserad så kan du skicka ett mail till mig

Jackiechan_78 [snabel-a] hotmail [punkt] com

MVH /Akira"