Re: LEGO-träff i Nyköping?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 7 Mar 2004 08:47:58 GMT

Ytterligare lite mer info:

"jag har prata med leksaks affärena här i stan. å det låter som vi kan få
någonting ialla fall men nog inte så mycket. (ang. priser)

ja har hittat en lokal "gympasal 412 kvm" som ligger på 1500kr för 24 timmar,
jag har fortfarande inte hittat några bord, me det löser sig nog. i värsta fall
får folk ta med sig stolar själv. men ska försöka fixa det med

val av denna lokal är pga bland dom billigaste och ca: 2min till pizzeria å
ca:5min till äffären.

Hur låter 8-9 maj "lördag-söndag" måste boka loken tidigt. "

För egen del funkar den helgen, frågat om han kollat med Folkets Hus och kyrkor
också.